top of page

Τρόποι ακύρωσης παραγγελίας

 

Παρέχεται η επιλογή ακύρωσης ολόκληρης της παραγγελίας ή μέρους αυτής, για όσο διάστημα αυτή δεν έχει ακόμα εκτελεστεί (δεν έχει εκδοθεί από την Electronet ανάλογο παραστατικό αποστολής). Στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί ακύρωση της παραγγελίας, πρέπει στο παραπάνω αναφερόμενο χρονικό διάστημα, να επικοινωνήσει τηλεφωνικά στο 801 700 7171 ή με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@electronet.gr

Στην περίπτωση που η παραγγελία σας έχει εκτελεστεί και είναι στη διαδικασία αποστολής είτε στο κατάστημα επιλογής σας για παραλαβή, είτε στο χώρο που δηλώσατε κατά την παραγγελία, τότε θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία επιστροφής προϊόντων. Ενημερωθείτε παρακάτω για την πολιτική επιστροφών του electronet.gr.

 

Πολιτική Επιστροφών


1. Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της εταιρίας

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση της Electronet A.E. μπορεί να πραγματοποιηθεί :

· σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης προϊόντος άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα, κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (τηλέφωνο 801 700 7171). H επιστροφή πρέπει να γίνει εντός 48 ωρών από την παραλαβή.

· στην περίπτωση που κατά την παράδοση, η συσκευασία του προϊόντος είναι κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της, τότε ο πελάτης δικαιούται να δηλώσει ότι δεν αποδέχεται να παραλάβει το προϊόν και να ζητήσει την επιστροφή του πριν ανοίξει τη συσκευασία. Αν αποφασίσει ο πελάτης να ανοίξει την καταστραμμένη συσκευασία και διαπιστώσει στη συνέχεια εμφανές εξωτερικό ελάττωμα και στο προϊόν, τότε ο πελάτης μπορεί να μην αποδεχθεί την παραλαβή του και να ζητήσει την επιστροφή του, κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Αναγκαία προϋπόθεση για την επιστροφή στις άνω περιπτώσεις είναι ότι η διαπίστωση, είτε της κατεστραμμένης συσκευασίας, είτε του εξωτερικού ελαττώματος του προϊόντος, να γίνεται παρουσία των μεταφορέων ή του courier κατά την διαδικασία παράδοσης, οπότε η επιστροφή δρομολογείται πριν την παραλαβή.

Διευκρινίσεις:

Τα προϊόντα σε κάθε περίπτωση πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρεδόθησαν στον πελάτη.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν επιστραφούν με την άνω διαδικασία ή στον χρόνο που συμφωνήθηκε κατόπιν της συνεννόησης του πελάτη με τo τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, τότε το electronet.gr δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση ή την επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη.

Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν και την πλήρη συσκευασία του.

Αν ο πελάτης δεν επιθυμεί την αντικατάσταση του προϊόντος αλλά την επιστροφή του τιμήματος, όταν επιστραφεί το προϊόν στο χρόνο συννενόησης και υπό την προϋπόθεση ότι έχει αυτό προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί από την Electronet για το κατά πόσον πληροί τις άνω προϋποθέσεις επιστροφής προϊόντος, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται στον πελάτη με τρόπο αντίστοιχο με αυτόν της πληρωμής εκ μέρους του πελάτη (μετρητά, πίστωση στην κάρτα κ.λ.π.).

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η Electronet έχει το δικαίωμα να μην επιστρέψει το καταβληθέν τίμημα και προσθέτως να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από τη μείωση της αξίας των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της αυτής έναντι του πελάτη με οιαδήποτε απαίτηση του πελάτη.

2. Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά, εντός 15 ημερών

Η επιστροφή προϊόντων με την ένδειξη DOA (Damaged On Arrival) θα γίνεται αποδεκτή σύμφωνα με τους όρους που θέτει ο εκάστοτε προμηθευτής της Electronet. Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει πρόσθετες βλάβες ή φθορές από επέμβαση του πελάτη ή προσώπων της επιλογής του, ή να έχει υποστεί τέτοιες εξαιτίας υπαιτιότητας ή αμέλειας (βαριάς ή και ελαφριάς) του πελάτη, ενώ προσθέτως πρέπει να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν κατά την παράδοση καθώς επίσης και την πλήρη συσκευασία του.

Στην περίπτωση των μεγάλων οικιακών συσκευών (ήτοι, ψυγεία, ηλεκτρικές κουζίνες, πλυντήρια, κ.λ.π.) και των κλιματιστικών μηχανημάτων, απαιτείται να έχει προηγηθεί επίσκεψη του τεχνικού του εξουσιοδοτημένου συνεργείου της προμηθεύτριας εταιρείας και έγγραφη βεβαίωση περί της διάγνωσης της βλάβης της συσκευής, έτσι ώστε να θεωρηθεί ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA).

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων με την άνω ένδειξη (DOA), η οποία πρέπει να λαμβάνει χώρα εντός 15 ημερών από την παραλαβή τους από τον πελάτη και υπό την προϋπόθεση ότι αυτά θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί και από την Electronet, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται σύμφωνα με τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής εκ μέρους του πελάτη.

Εάν ο πελάτης έχει αγοράσει ένα προϊόν που έχει θεωρηθεί ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA), και έχει δικαίωμα επιστροφής αυτού με χρέωση της Electronet A.E., κατά τα ανωτέρω ειδικότερα οριζόμενα, τότε δύναται, με τους ίδιους όρους, να επιστρέψει στην Electronet A.E., και τα συμπληρωματικά προϊόντα του είδους αυτού (για παράδειγμα, αν μία ψηφιακή φωτογραφική μηχανή θεωρηθεί ελαττωματική κατά την παράδοση, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιστρέψει και την κάρτα αποθήκευσης που είχε αγοράσει μαζί την εν λόγω μηχανή).

3. Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του πελάτη

α) Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του πελάτη μπορεί να πραγματοποιηθεί στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο, εκτός των παραπάνω, άλλαξε γνώμη και δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του προϊόντος, εφόσον δεν έχει εκπνεύσει η κατωτέρω υπό β αναφερομένη προθεσμία υπαναχώρησης. Η επιστροφή των προϊόντων από τον πελάτη γίνεται με τον αντίστοιχο τρόπο παραλαβής, επιβαρυνόμενος ο πελάτης με τα έξοδα αποστολής τους στο σημείο που θα του υποδείξει το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Electronet. Σε οποιαδήποτε περίπτωση, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν και την πλήρη συσκευασία του. Στην άνω περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την Electronet, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται σύμφωνα με τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής εκ μέρους του πελάτη.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η Electronet έχει το δικαίωμα να μην επιστρέψει το καταβληθέν τίμημα και προσθέτως να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την μείωση της αξίας των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της αυτής έναντι του πελάτη με οιαδήποτε απαίτηση του πελάτη.

β) Υπαναχώρηση

Ο αγοραστής δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης ή παραλαβής του πωληθέντος προϊόντος, επιστρέφοντας το στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να έχει ανοιχτεί η συσκευασία, με το σύνολο των εξαρτημάτων του και των εντύπων που το συνοδεύουν. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Electronet για την αποστολή του είδους σε αυτόν και το κόστος επιστροφής του είδους.

Εγγύηση προϊόντων

Σε όλα τα εμπορεύματα προσφέρεται η εγγύηση του κατασκευαστή. Αν πριν την αγορά σας έχετε οιαδήποτε απορία σχετικά με τον χρόνο εγγύησης του προϊόντος παρακαλούμε επικοινωνείστε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@electronet.gr ή τηλεφωνικά στον αριθμό 801 700 7171

 

bottom of page